Multimedya Verileri – SEO Hizmeti Sunma – SEO Hizmeti – SEO Hizmeti Ücretleri – SEO Hizmeti Yaptırma
Multimedya Verileri için Mimariler
Büyük veri hacimlerini işleme yeteneği, çoklu ortam içeriklerini kullanan sistemler tasarlanırken belirleyici bir rol oynar. Veri hacmi, veritabanı merkezli Web uygulamalarında normalde belirleyici olmasa da, multimedya Web uygulamalarının mimarisini ve tasarımını önemli ölçüde etkiler.
Web uygulamalarındaki multimedya verileriyle ilgili mimari konulara ilişkin ayrıntılı bir genel bakış da bulunabilir. Temel olarak, multimedya verileri, yani ses ve video, tıpkı Web uygulamalarında kullanılan diğer veriler gibi HTTP veya FTP gibi standart İnternet protokolleri üzerinden iletilebilir.
Bu yaklaşım, çok sayıda mevcut Web uygulaması tarafından kullanılmaktadır, çünkü sunucuda hiçbir ek bileşene ihtiyaç duyulmaması gibi büyük bir faydası vardır. Bununla birlikte dezavantajı, medya indirme işlemlerinin çok yavaş olması nedeniyle kullanıcılar tarafından sıklıkla hissedilir.
Multimedya içeriğinin oynatılması için bu bekleme sürelerini en aza indirmek için akış teknolojilerini kullanabiliriz. Bu bağlamda akış, bir istemcinin dosyayı bir sunucudan almaya başladıktan birkaç saniye sonra ses ve/veya videoyu oynatmaya başlayabileceği anlamına gelir.
Bu teknik, oynatmaya başlamadan önce tüm dosyanın indirilmesini (potansiyel olarak uzun bir gecikmeye neden olur) ortadan kaldırır. İçeriklerin sürekli olarak oynatılmasını sağlamak için karşılık gelen bir bant genişliği ve düşük titreşim gerektiren gerçek zamanlı olarak iletilmesi gerekir. Garantili bir iletim bant genişliği uygun bir şekilde hizmet kalitesi olarak adlandırılır.
Multimedya içeriklerinin akışı için genellikle iki protokol kullanılır. Bir protokol, multimedya verilerinin ağ düzeyinde iletimini yönetir ve diğer protokol, sunum akışını ve meta-verilerin iletimini kontrol eder.
Bir ağ protokolüne iyi bir örnek, bir kontrol protokolü olan Gerçek Zamanlı Akış Protokolü (RTSP) ile işbirliği yapan Gerçek Zamanlı Protokoldür (RTP). Bu popüler protokollere ek olarak, RealNetworks’ün Progressive Networks Audio (PNA) ve Progressive Networks Metafile (PNM) veya Microsoft Media Server (MMS) protokolü gibi birkaç tescilli ürün vardır.
Multimedya veri akışı için iki farklı uygulama alanı belirleyebiliriz. Birincisi, mevcut içerikleri istek üzerine kullanılabilir hale getirmek, örneğin talep üzerine video ve ikincisi, canlı içerikleri çok sayıda kullanıcıya yayınlamak, örneğin Web yayıncılığı. Bu iki kullanım durumunun her biri, ağda ve donanım ve yazılım mimarilerinde tamamen farklı gereksinimler ortaya çıkarır.
İsteğe bağlı bir senaryoda her kullanıcı sunucuya kendi bağlantısını kurarken, büyük bant genişliği ve sunucu yükü sorunlarına neden olurken, yayın özellikle ağ düzeyinde yüksek talepler oluşturur. Örnekler verilir.
İdeal olarak, yayın için kullanılan bir sunucu, görselleştirildiği gibi ağ altyapısı (örn. yönlendiriciler tarafından) tarafından tüm kullanıcılara eşzamanlı olarak yayınlanan tek bir medya akışını yönetmelidir. Bununla birlikte, internette çok noktaya yayın genel olarak desteklenmediğinden, sunucunun, yayın işlevselliğini “benzetmek” için isteğe bağlı senaryoya benzer şekilde noktadan noktaya bağlantılar kullanması gerekir.
Bu tür sistemleri istenen kullanıcı sayısına göre ölçeklendirilebilir durumda tutmak için, kullanıcıların erişim yollarını olabildiğince kısa tutmak için multimedya verilerinin dağıtılması genellikle gereklidir. Bu yaklaşım, bir kullanıcının isteğini gerekli verileri tutan en yakın düğüme iletir.
Araç Multimedya
Multimedya Teyp
Multimedya Ekran
Araç multimedya tavsiye
Araç Multimedya Android
Araç içi Multimedya ve Görüntü Sistemleri
En iyi multimedya markası
Multimedya Navigasyon
Dağıtımın kendisi bir itme veya çekme mekanizmasına dayalı olabilir. İtme mekanizması, en az bir kullanıcı veya belirli sayıda kullanıcı talep etmedikçe içeriği yerel bir düğüme iletmez. Bu mekanizma tipik olarak, kullanıcı grubunun mekansal dağılımı hakkında hiçbir bilgi olmadığında kullanılır.
Buna karşılık, çekme mekanizması, içeriği önceden tanımlanmış bir dağıtım planıyla iletir; bu, medya dağıtımının, iletim ortamına (örn. uydu) ve iletim süresine (örn. gece boyunca) göre optimize edilebileceği anlamına gelir.
Tabii ki, bu tür bir dağıtım için kullanıcı grubunun yerel dağılımını bilmek gerekir. Böyle bir dağıtım altyapısı oluşturmak çok maliyetli ve yoğun bakım gerektirir, bu nedenle yaygın olarak kullanılmaz.
Çözülmemiş başka bir sorun, medyanın zayıf etkileşimidir, çünkü özel tarayıcı eklentileri (örneğin, Apple’ın QuickTime Player’ı veya Microsoft’un Windows Media Player’ı) normalde multimedya içeriklerini görselleştirmek için kullanılır, ancak bu eklentilerin bağlantıları veya çapaları temsil etme yolu yoktur. .
Ses ve video gibi zamana duyarlı ortamlar için ek bir sorun oluşur, çünkü bir HTML sayfasının içeriği, metin ve resimler bir ortamın içeriğiyle eşitlenemez. Ancak SMIL (Senkronize Multimedya Entegrasyon Dili) gibi diller bu sınırlamanın üstesinden gelmeye çalışır ve bu nedenle medya etkileşim özelliklerini belirtmek için kullanılabilir.
Görünüm
Web uygulamalarının gelişimi, (yeni) istemci cihazlarının ve ortaya çıkan sunucu altyapılarının teknik gelişimi tarafından yönlendirilir. Sürekli olarak daha güçlü istemci donanımının ortaya çıkışı göz önünde bulundurulduğunda, her yerde hazır ve portal odaklı uygulamalara yönelik eğilim şüphesiz devam edecektir. Portal odaklı Web uygulamaları, hizmet mimarileri ve Web hizmetlerine yönelik geliştirmelerle desteklenecektir.
Bu eğilim aynı zamanda, her yerde bulunan Web uygulamalarının geliştirilmesi üzerinde büyük bir etkiye sahip olacak olan eşler arası altyapılar gibi bir dizi yeni altyapı yaklaşımının ortaya çıkmasına da yol açmıştır. Öte yandan, Web uygulamaları için kullanılan sunucu altyapılarının bant genişliği de sürekli olarak artmaktadır.
Bu, örneğin, Web uygulamaları için mevcut bilgi işlem gücünü önemli ölçüde artırmak için ızgara teknolojilerini, yani bilgisayar ağlarının şeffaf bir şekilde oluşturulmasını destekleyen teknolojileri kullanabileceğimiz anlamına gelir. adresinde bulunan Globus araç seti, böyle bir ızgara altyapısının bir örneğidir.
Bu eğilimler ışığında, Web uygulama mimarileri, portal odaklı Web uygulamalarında gözlemlenene benzer şekilde, giderek daha fazla entegrasyon mimarilerine dönüşecektir. Bu, uygulama mantığını sağlamak yerine, uygulama bağlamını dikkate alırken mevcut işlevlerin hızla ortaya çıkan yeni Web uygulamalarına entegrasyonunun Web uygulamalarında ilgi odağı olacağı anlamına gelir.
Bu entegrasyon yönü, istemciler ve sunucular arasındaki sınırları giderek daha fazla bulanıklaştıracaktır. Şu anda bir Web uygulaması için geliştirilmekte olan işlevler, yarın daha büyük başka bir Web uygulamasının parçası haline gelebilir.
Bu eğilimin iyi bir örneği, arama motorlarının Web servisleri üzerinden sunduğu arama işlevselliğidir ve böylece diğer Web uygulamaları bağlamında kullanıma izin verir.
(Harici) hizmetleri Web uygulamalarına entegre etmek ve geliştirmek için şu anda mevcut olan yöntemler ve araçlar, Web uygulamalarının yalnızca kısmi yönlerini (örneğin, veri yönü veya kullanılabilirlik yönü) destekler.
Yüksek yatırım maliyeti ve telekomünikasyon sektöründe yaşanan kriz nedeniyle multimedya altyapıları alanındaki gelişmeler yavaşlamıştır. Bununla birlikte, bu alan için yeni itici güçlerin, örneğin Multimedya Ev Platformu gibi dijital TV ürünlerinden ve çevrimiçi oyunların artan gelişiminden beklenebilir.
Web sitelerinizi, arama motorlarında en yukarı getirmek adına sizlere 3 adet paket öneriyoruz. Bu paketler sayesinde web siteleriniz aramalarda 1 yıl içerisinde en yukarıya tırmanacaktır.
1) Backlink Paketi 50 $ (Yıllık Ücret)
2) Hızlandırma Paketi 300 $ (Yıllık Ücret)
3) Kelime Yönlendirme Paketi 150 $ (Aylık Ücret)